De collecties van 20to onderscheiden zich van veel andere merken, doordat deze kort op de markt ontworpen worden. 20to kan op deze manier inspringen op de meest actuele trends en gebruik maken van unieke dessins in de mooiste materialen en met een Nederlandse pasvorm.
Het combineren van verschillende dessins en materialen in 1 model en de afwerking met onder andere kanten, fluwelen of satijnen biesjes geven de collectie een eigen look.
Stijlvol en eigentijds naar je werk gaan; lekker relaxen in een vrij weekend of vrouwelijk en elegant naar een feestje of theater; je kunt er in elke situatie mooi en verzorgd uitzien in één van de 6 collecties die 20to jaarlijks maakt.
Na jarenlang als agent te hebben gewerkt met voornamelijk merken die kort op de markt werkten en dus hele actuele commerciële collecties brachten, heb ik sinds februari 2018 de stoute schoenen aangetrokken... en ben ik mijn eigen label begonnen: 20to!
Met alle kennis die ik in de afgelopen jaren heb opgedaan en met de input die ik van mijn trouwe klanten krijg, stel ik zeven keer per jaar een gecoôrdineerd programma samen. Daarnaast ontwikkel ik steeds nieuwe commerciële items die met een korte levertijd in de winkels geleverd zullen worden.
Waarom de naam 20to? Omdat 22 het getal is dat in mijn leven steeds weer terugkomt, een beetje mijn geluksgetal: altijd op huisnummer 22 gewoond, maar ook mijn man ontmoet en getrouwd op de 22e... En dan ook nog na 22 jaar werkzaam in de modebranche mijn eigen label starten! Het moest blijkbaar zo zijn!